Skidtur och shopping

Började dagen med skidor trots att det tog emot lite, det var väldigt grått och trist ute idag. Men skidturen var iaf en solskenshistoria! Det var rätt dåliga spår så jag åkte ur massor med gånger men vet ni! Trots att det var riktigt nära flera gånger så ramlade jag inte en enda gång! Wow, jag gör tametusan framsteg, både balans och teknik blir väl säkert bättre och det känns som en så stor vinst att jag klarade mig utan att ramla! Varje gång "faran" var över så log jag brett och kände mig så stolt!
 
Efter det kom min mamma och vi gick på stan, ville hitta en klänning till ålansdskryssningen som jag ska på på fredag men jag hittade inte riktigt det jag tänkt mig. Men det jag hittade var dock 3 klänningar på halva reapriset! Jag trodde rean var över men icke!! Snacka om fynd! Jag borde lägga upp bilder och jag hoppas att jag kan ta mig i kragen och göra det!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

var stolt över dig själv =) Heja!!

Sv: Ja testa linsgrytan =)

2013-01-27 @ 22:02:41
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Tomtan

Bravo. Själv ska jag stå på skidorna för första gången (för iår) i morgon... Hur går det i största allmänhet???? Själv står jag där jag står.... Inte blir man lättare inte :(

2013-01-28 @ 18:30:22
URL: http://entomtastankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0