Veckans resultat

Nu är det dags igen för veckans resultat! Jag kan inte gömma mig längre, nu måste det ske, om det så är plus varje vecka! För jag har sannerligen tappat det! Eller... inte helt, jag "missbrukar" inte riktigt som tidigare men jag överäter! Jag tar varje tillfälle i akt och har inte lust att göra goda val. Jag rör mig ju inte heller och det är förjäkligt. Jag behöver bryta den onda cirkeln och vet ni?! Jag vill det t.om! Jag längtar lite till gymmet och jag vill känna mig stolt över mig själv när jag gör kloka val.
 
Tänk att denna jul ska ställa till det så. Jag hade väl iofs alltid hittat någon anledning att äta men det är verkligen en utmaning för en "missbrukare" att sköta sig när frestelserna finns överallt. Men jag tänker inte att jag behöver "sköta mig" vareviga dag och varje minut men jag behöver generellt äta bättre. Det är okej att bli bjuden på fika hos vänner men det är ju allt det här "svullet och "överätandet" som jag själv står för som måste ändras!
 
Men hur det set ut hemma i skåpen då? Inte bra... det finns massor med godsaker och jag har svårt att hålla tassarna borta. Jag har redan nu börjat förbereda för det årliga julgodisbakandet med min syster. Men jag tror iofs att jag skulle kunna stå emot. Jag är egentlingen inte supersugen på godsaker rent fysiskt men något i mig psykiskt har tagit över och det är det som gör att jag hamnar där i soffan på kvällarna med godsaker framför mig.

Här har ni den ohyggliga sanningen! Enligt den senaste uppdateringen här för ca 1 månad sedan,  + 2,6 kg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0