Fjärde veckan

Inser att det verkar som att jag inte skrev något efter förra veckans avstämning. Jag kommer inte ihåg så mycket från den så jag får fokusera på dagens avstämning istället.
 
Min tränares våg sa -0.2 kg och det är ju helt okej med tanke på den här veckan. Jag har syndat endel och vi var hos vänner i helgen där vi åt och drack gott. Jag och min tränare pratade lite och jag insåg att jag skött mig lite sämre för varje vecka som gått! Första veckan stod jag emot allt och nu slinker både det ena och det andra ner. Jag sa att det som gör att jag står emot ibland är just min tränare, att jag vet att jag måste ta kort på det jag äter och att hon kommer att se det. Hon sa att ju fler "avstickare" jag gör ju längre tid kommer det att ta. Sedan sa hon att anledningen till att det känns som att hon sitter på min axel är att det jag gör kommer att återkopplas när vi ser på tisdagen. Och det är ju så sant! Tidigare kunde jag äta något dumt och sedan var det glömt men nu finns det bildbevis och när vi ska träffas ska vi gå igenom veckan och allt dumt som hänt! Tänkvärt faktiskt! Men frågan är... är jag helt ärlig? Ja i princip. Jag kan smaka lite från lillens mat och någon gång har det åkt ner något som jag inte fotat men i det stora hela är jag ärlig. Det är inte helt lätt att dra upp telefonen och fota allt men då brukar jag skriva till en liten notis om att jag ätit något annat också.
 
Hur som helst så känner jag mig bra i kroppen, och jag känner mig taggad! Jag var på yoga igår och idag har jag varit på spinning. Det ska vara mina stadiga pass och allt utöver det är en bonus!
 
Bjuder på en minibild på vågen. Jag tror nog ni vet varför, för att när jag väger mig i badrummet reflekteras ALLT i glasvågen, haha! På min våg har alltså dessa 4 veckor resulterat i en viktminskning på -2 kg och det är ju helt okej! Det har även resulterat i en kostnad på närmare 2 000..... Herregud.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det får kosta vad det kosta vill! Det är inte bara en viktminskningscoach du har nu utan hon hjälper ju till med livsstilen också, på sitt sätt. :) bra kämpat dessa veckor! Låt inte den andra axeln ta över

Svar: Det är sant! Så mycket pengar som jag har lagt på godis och skit så är det här väl investerade pengar i något bra!!
Joline

2015-05-13 @ 19:52:32
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0