Vågade brallan

Jag vill börja med att skryta om att jag var på kalas igår och åt INTENTING! Jag drack en kopp te och ingen ifrågasatte något, sååå skönt! Jag och min PT pratade om kalaset när vi träffades i tisdags och jag sa att jag kommer att göra en bedömning när jag kommer dit om det är något jag verkligen vill ha. Den här familjen kan baka riktigt goa grejer men nu var det bara köpesaker och inget jag var sugen på så det var inte alls svårt att stå emot!!
 
Nu till något annat. Jag har tagit mod till mig och köpt ett par galna träningsbrallor! Jag brukar jämt ha byxor i bomull som är vida i benen men nu har jag köpt ett par tajta byxor från Rönisch. Jag har celluliterna från helvetet och egentligen vet jag inte om dom syns mindre i mina vanliga byxor men nu känner jag mig nästan lite naken. Jag känner mig så "exposed", för att citera Maria Montazami.
 
Jag har tränat i dom två gånger och det är läskigt men samtidigt tycker jag att dom är fina. Men jag tycker att det är svårt att klä sig som stor när man tränar. Det är iofs jämst svårt men jag vill inte synas på gymmet men samtidigt vill jag vara bekväm och kkänna mig lite fin.
 
Så här ser jag ut iaf. Ser okej ut framifrån men bakifrån vetefan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Du är ju jättefin i de tightsen! Jag tycker det är bättre med sådana du har på dig, de blir inte lika tunga och känns mindre blöta än bomull :) keep it up! I like it :)

Svar: Ja bomull är egentligen väldigt otrevligt att träna i!
Joline

2015-05-14 @ 13:42:10
URL: http://Thecrowandthebutterfly.blogg.se
Postat av: Helena

Kanon! Härligt när man gör val som man känner att man vill skryta om efter, älskar den känslan av stolthet!

& brallorna sitter ju perfekt! Självförtroendet är ju minst halva grejen om inte mer!

Nu är du på gång!!

2015-05-14 @ 16:19:19
Postat av: Helena

Kanon! Härligt när man gör val som man känner att man vill skryta om efter, älskar den känslan av stolthet!

& brallorna sitter ju perfekt! Självförtroendet är ju minst halva grejen om inte mer!

Nu är du på gång!!

2015-05-14 @ 16:19:30
Postat av: Selma

Fina brallor, och även när man tränar är man ju så fokuserad på hur man själv ser ut att man glömmer andra. Bra steg, kommer själv ihåg hur det var.

2015-05-16 @ 17:22:06
URL: http://www.detfixarsigkanske.blogg.se
Postat av: CG

Jättefina träningsbyxor! O du passar bra i dem :-)

Själv har jag inte kommit så långt att jag vågar använda "riktiga" träningskläder...Använder bara sådant som är stort o som jag kan gömma mig i...

/C

2015-05-16 @ 21:48:38
URL: http://minoandligaviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0