Veckans resultat

Nehepp, det gick visst inte så bra att sätta igång och skriva igen....
 
Men det gick iaf väldigt bra på vågen den här veckan! -0,7 kg! Det är ju helt sjukt! Problemet är dock att jag inte tycker att jag förtjänar det. Fredagen var t.ex. helt urspårad. Till lunch blev det kinabuffé och till middag blev det en gourmetpizza från en grym pizzeria i vår stad. Jag mådde pyton den dagen! På lördagen var jag på barnbasar hela dagen och det fanns bara fika att äta så min lunch blev en festis och ett fat med en bulle, en sockarkaka och en hallongrotta. Inte helt optimalt! Jag har fortfarande ingen större matlust och inget större sug för godis så tänk om jag vore lite smart och "gled" på det!
 
Det här med träningen går ju uselt också. Jag tänkte träna förra veckan men på tisdagen trodde jag att jag skulle behöva jobba över så det blev en skön ursäkt att slippa. På torsdagen kom min mamma och vi tog en tur till min syster (och köpte med oss pizza). Återigen fick jag en ursäkt att smita och nu är jag dunderförkyld så träningen känns inte som det bästa. Jag stänger dock inte helt dörren till Body Balance imorgon. Kanske ska jag våga mig dit. Jag vågar inte ens tänka på hur många veckor det är sedan jag tränade!
 
För övrigt så SKA jag ta lite före- och efterbilder! För jag har ju faktiskt gått ner ca 10 kg sedan jag började i april! Helt fantastiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0