Veckans resultat

 Då var det dags för veckans resulat. Nu kom det där plusset som jag gått och väntat på.  + 0,3 kg blev resultatet så det känns väl inte som någon katastof men oavsett så gäller det att tänka efter en extra gång över hur jag lever mitt liv. Jag måste börja bli mer aktiv och även tänka på vad jag stoppar i mig!
 
I dag vill jag dock stoltsera med att jag varit på gymmet! Det var säkert över två månader sedan jag var där så det känns stort! Min plan var ju att gå på min tidigare PT:s spnningpass på tisdagar men hittills har jag gått NOLL gånger. Idag hade jag dock inte anmält mig för jag visste inte om jag skulle hinna och passet var fullt när jag kom. Det gjorde dock inget för jag ville gärna mjukstarta med att hänga lite på gymmet istället.
 
Det var rätt härligt att vara där och tänka att det var några kilo sedan jag var där sist! Nu måste jag bara komma dit fler gånger. Min plan i sommras var ju att gå på spinning på tisdagar och BodyBalance på torsdagar och det ska ju inte vara någon orimlig målsättning nu när jag mår bättre! Ska jag vara ärlig är det dock lite svårt att ta sig tiden till träning när man helst vill hem till sin lilla gos.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Såg stor skillnad på dig idag på jobbet! Det märks verkligen att du gått ner en hel del sedan i våras. Bra jobbat!

2015-10-14 @ 19:25:15
URL: http://sockerkampen.wordpress.com
Postat av: M

Såg stor skillnad på dig idag på jobbet! Det märks verkligen att du gått ner en hel del sedan i våras. Bra jobbat!

2015-10-14 @ 19:25:17
URL: http://sockerkampen.wordpress.com
Postat av: M

Såg stor skillnad på dig idag på jobbet! Det märks verkligen att du gått ner en hel del sedan i våras. Bra jobbat!

2015-10-14 @ 19:25:17
URL: http://sockerkampen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0