Några veckors uppdateringar

Ni kanske tror att jag gett upp vikten eller fött barn men så är det inte. Jag har stadigt gått upp i vikt men jag har också troget tagit mina vågbilder. Jag blir verkligen rädd för mig själv! Räknar jag på det riskerar jag att gå upp närmare 17 kg den här graviditeten! Jag vet inte hur stor chansen är att viktuppgången stannar av nu mot slutet... eller jag kanske ska formulera mig och skriva, jag inte vet hur stor chansen är att jag orkar skärpa till mig, både kost och motionsmässigt nu mot slutet. Jag märker även att jag börjar samla vatten och det är ju inte mycket jag kan göra för att påverka det!
 
Men kan någon svara på en fråga, det måste ju vara omänskligt att gå upp 1 kg i veckan! Det är ju helt sjukt! Just nu är jag inte heller särskilt urspårad vilket skrämmer mig. Är det ens möjligt för mig att förändra detta? Eller jo, det tror jag men frågan är i vilken nivå. Nästa vecka är planen att jag ska gå hem från jobbet och jag hoppas att lite lugn och ro kan resultera i mer motion iaf. Just nu stressar jag ihjäl mig på jobbet för att hinna klart så att träna är bara att glömma!
 
Jag har tyvärr varit dålig på att ta magbilder på sistone men tråkiga vågbilder bjuder jag på iaf.

 
Vik graviditetsvecka 33 +1,2 kg
 
 
Vikt graviditetsvecka 34 + 0,8 kg
 
 
Vikt graviditetsvecka 35 + 0,8 kg
 
 
Magbild i v. 35. Jag vill poängtera att vinkeln gör magen rätt liten! Så är det INTE i verkligheten!
 

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du mår bra och att allt gått bra!

2016-05-19 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0