Jag kämpar ju!

Igår kunde jag inte låta bli, jag tänkte att nu måste de ju ha skett lite resultat så jag tog fram måttbandet... men icke, Det har inte hänt någonting. Alltså jag tränar och tränar, det är inte rättvist.... eller kanske är det det... Jag förlorar väl allt jag kämpar för när jag får mina hetsätningsattacker varje helg och som varar i några dagar.

Men jag mår ganska bra iaf. Jag tränar och tycker iaf att jag ser och känner resultat, det är ju det viktigaste. Med det är så svårt att göra rätt. Jag undrar om vissa har lättare att gå ner än andra och om vissa har lättare för att gå upp i vikt.  Det känns som om jag går lätt upp i vikt och som att vikten sitter där som sten sen!

Jag är inte född smal, jag har aldrig varit smal, min "grundform" är rund och slapp... ibland är inte livet rättvist. 

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0