Choklad...glass...godis...

Nu känns de tungt... igår hände de som inte fick hända... eller jag de händer ju ofta men skit är det. Efter en jobbig dag på jobbet var jag inte sugen på något gott så jag var i affären och tog en kaka mörk choklad men sen tänkte jag att de vore gott med lite glass till. Men jag hittade inget gott o då hittade jag skåpet med Ben & Jerrys glass o tänkte att de har jag aldrig provat så jag köpte en sån. På cykeln hem kom jag på att de jag var sugen på var ju fruktnappar! Så jag stannade till på ica och köpte en påse fruktnappar och syrlingar. Väl hemma åt jag lite mat och sen var matorgien igång. På något vis får jag alltid till en sån grej utan att riktigt förstå att jag skapar de. Söndag är en riktig jobbig dag för mig.

Nu denna måndag kväll känns de inte bra, jag är riktigt sugen på något gott. Varför? varför är det alltid så? Jag vet att de finns både fysiskt och psykiskt sug och just nu har jag både och. Men de blir inget ikväll så är det bara, jag vet att imorn känns de redan lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0