Ännu en tur

Jag glömde ju skriva om min skidtur igår! Det var iofs inte en så väldigt uppfriskande tur för jag var så slö, trött och mådde nästan illa. Men, men jag tog mig runt 5 km!!

Dagens skidtur

Typ av tur: 5 km kuperad terräng
Tid: 43 min
Pauser: Några smspauser och andningspauser
Omkörd: 3 gånger
Omkörningar: 0
Ramlingar: 1 gång
Avtagning av skidorna: 1 gång

Nu höjer ni säkert på något ögonbryn men sanningen är ju att jag är livrädd för nedfrösbackar. Så tyvärr måste jag erkänna att jag jag blev livrädd direkt vid första backen vid start så jag ramlade och tog av mig skidorna och gick ner... pinsamt men sant. Men för övrigt så vill jag skryta med att jag åkte alla backar (bromsade en del här och där visserligen) och det gick bra!! Jag är faktiskt stolt! Tiden i Sälen verkar faktiskt ha gjort nytta, jag har utvecklats!


Kommentarer
Postat av: Katta

Tack så jätte jätte mycket!!! :) Vad kör du för diet? Vet du om du behöver pepp eller något säg till, skriv på bloggen eller maila! Anytime!! Vi alla går igenom detta tillsammans! hand i hand! Enda till mål! KRAM PÅ DIG!

2010-12-19 @ 19:25:06
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0