En promenad iaf

WHOHOO! Idag lyckades jag släpa ut mig själv och en kompis på en promenad iaf! Det är värt något... även om det blev en hel del kvar sen fikat igår... o ja... ett o annat har hamnat i min mun...

Imorn drar det för övrigt iväg till Sälen igen. Jag är inte sådär supersugen, sen vet jag att jag ska till familjen svull och jag är inte tjejen med världens största självbehärskning.... men, men den som lever nästa vecka lär få se resultatet på vågen!

För övrigt kan jag informera om att jag och min kille ska lyssna på djudboken En hanbok för pojkvänner i bilen, det ska bli en spännande resa ; )

 

Kommentarer
Postat av: HappyWeight

Äsch, ni ska väl åka skidor och röra på er så vikten blir nog stabil iallafall :) Bor du nära sälen? Kram

2010-12-30 @ 09:24:49
URL: http://happyweight.blogg.se/
Postat av: MiniZillen

Hihi. Låter som en bra ljudbok! Hoppas ni får det bra! kram

2010-12-30 @ 21:38:41
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0