Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter helt underbara dagar i Dalarna. Vi har bott hos min kompis familj och släkt och jag har känt mig så välkommen och de har varit så goa mot mig!  Jag kan inte nog tacka för de!!

Vi har kämpat på med skidorna och det har gått helt okej.
Dag 1. Ca 6 km, -18 C, Kläppen
Dag 2. Ca 9 km, -13 C, Lindvallen
Dag 3. Ca 4 km, -12 C, Orsa

Idag var vi riktigt trötta och min kompis gav upp ganska fort så det blev bara 4 km men jag tycker vi har varit duktiga! Nu ska jag verkligen kämpa vidare här hemma på mina skidor!!


Förresten så verkar inte dagarna i Dalarna ha resulterat i någon viktuppgång så de känns jättebra!!!



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack :)



Nej, det är verkligen inte lätt att veta vad man ska göra åt sina rädslor... Vissa rädslor går att bota, andra rädslor handlar det om att lära sig att hantera på rätt sätt.



Vad kul att du haft det bra i Dalarna! Och roligt att det inte blivit någon viktuppgång, fast det är inte så konstigt egentligen så hurtig som du har varit med alla kilometer på skidor ;) Bra kämpat!



Kram

2010-12-16 @ 23:38:10
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0