Lyckliga?

Vet ni en sak... jag hatar Facebook! Jag skaffade det för många år sen o då var det väl kul, sådär i början... Nu går jag väldigt sällan in där men igår gjorde jag det... och vad ser jag?! Fina bröllopsbilder, sockersöta barnbilder och ja... jag blir galen! Men varför blir jag det?! För att jag är avundsjuk?.... Ja antagligen. Men är dom superlyckliga då? Ja men antagligen är dom väl det, varför skulle dom annars gifta sig?! Ja, jag vet inte. Jag är iaf inte lycklig och det är väl där skon klämmer...


Kommentarer
Postat av: Lennart

Först, kom in hit via Emma. Sen, det där med Facebook har jag inte fattat vitsen med eller gått med i. Jag har inte förstått saken med att sitta vid datorn hela tiden och skriva en massa, vad jag gör osv. Och det där med att hela tiden ha en massa vänner? Är det något slags mål? Är det något som man måste? Fast jag är ju 43 så jag kanske är någon slags dinousarie eller ute ur leken. Vill jag ha kontakt med någon så ringer jag honom/henne.

2010-12-23 @ 18:56:30
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0