Snösus

Idag sov jag och min kille suuuperlänge och jag fick jätteångest för det var jättefint väder och jag ville inte alls ha en slappardag när solen för en gångs skull sken från himmlen! Hur som helst så ville min kille verkligen inte alls göra något så efter att vi diskuterat fram och tillbaka... och tillbaka och fram... så kom vi äntligen fram till att vi skulle ut och åka skidor!! Fast... inte på det sättet som jag åker skidor, utan på hans sätt, alltså motorcykel med snöskidor på. Det var lättare sagt en gjort (meckande med motorcyklar som inte ville starta). Men lagom tills det mörknade ute så kom vi igång iaf och det var så jäkla kul! Jag tror t.om. att jag brände några kalorier när vi susade fram i snön! Det var lite läskigt först men när jag fick in snitsen så fick min lilla pärla till hoj veta att den levde! Det känns härligt att ha gjort något av dagen iaf!



Kommentarer
Postat av: HappyWeight

Hurtigt! :)

2010-12-26 @ 23:18:52
URL: http://happyweight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0