Ska jag spola målet?

Veckans vägning resulterade i en viktminskning på 0,4 kg och det är väl helt okej. Men jag är redan nu lite ledsen för att jag inte kommer kunna gå till viktväktarna och väga mig nästa vecka eftersom jag är i Sälen och tränar lite skidor. Det jobbiga när jag kommer tillbaka är att det faktiskt är min sista vägning innan jul och vad var mitt mål innan jul? Jo att väga under 90 kg! Suck, det lär jag inte fixa, och sen är ju frågan va tusan man kommer väga efter jul?! Haha! Nej men tillbaka till målet. -1,5 kg... Enligt mig är det ett högt mål! Självklart ska jag sköta mig så gott jag kan men jag får se vad som händer. Jag tar det som det kommer. Jag har faktiskt gått ner 4,1 kg och det är ju superkul!

För övrigt så kan jag säga att jag har tänkt att lägga upp nya bilder på mig själv i underkläder så fort jag väger under 90 kg.. men... vi får se när det blir. Så länge bjuder jag återigen på bilderna som togs på mig när jag vägde 95,6 kg!

KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA.... i din takt ; )



     


Kommentarer
Postat av: BENITA

Varje minus är ett steg i rätt riktigt. Oavsett hur stort det är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0