Varken bra eller dålig

Idag har varit en mittemellandag, varken bra eller dålig. Jag skulle ha åkt skidor imorse men jag var verkligen inte sugen... så jag låg kvar i sängen... och det var ju inte fyskam!

Imornbitti borde jag släpa mig till gymmet men är inte ens sugen nu...

Jag undrar verkligen var motivationen är? Tänk vilken diciplinerad och engagerad tjej jag har varit i mina dagar! Men nu för tiden är det som att det varken finns energi eller vilja att göra något alls.

Men, men en dag i sänder, så får vi hoppas att något händer ; )

Kommentarer
Postat av: Warrior

Jisses vi skulle behöva varann så vi kan peppa varann! Är precis lika omotiverad att träna.. Uhää. Ska försöka rycka upp mig till nästa vecka.

2010-12-05 @ 22:25:05
URL: http://wellnesswarrior.blogg.se/
Postat av: JD | - 27 kg!

sänder lite pepp pepp!! :)



oj 2000, inget jag har råd med nu :O

2010-12-06 @ 12:39:00
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0