Bra start på måndagen

Jodå det blev träning imorse och hittills har jag skött mig : )

Haha, ja men de är väl lika bra att njuta när man skött sig... även om det bara är en lite stund. Jag är så nervös inför att väga mig på onsdag. Jag känner sån press på grund av denna kille som har viktväktarna. Han var rätt rak mot mig och sa att om man inte har en minus på vågen så har man inte skött sig... o ja de är ju iofs sant... men ändå, jag vill inte ha ett plus och stå där framför honom och känna mig som en stor fet DUM kossa redan första veckan.

Förresten så åt jag inte all glass själv igår... å andra sidan åt jag både popcorn och vindruvor också så det gick nog jämt ut iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0