En seger!

Idag gick jag till viktväktarna och sa till honom att jag inte tänker ställa mig på vågen... han la huvudet på sned och frågade varför? Jag sa att jag kommer bara bli ledsen så det är ingen idé. Men sen kunde jag inte låta bli så jag smet upp på vågen och höll för siffrorna och fatta!! Jag hade gått ner 0,2!! Helt sjukt så jag sa till honom att jag ångrade mig och så fick han skriva upp att jag gått ner ; )

Vi pratade om stöd idag och jag sa helt ärlig och rakt ut att jag inte riktigt förstår det där med stöd... Sen visade det sig att killen som har viktväktarna var riktigt duktig på att ställa rätt frågor och faktiskt få ur mig vad jag vill ha för stöd och hur jag ska få det! Lite imponerad av honom blev jag allt!

Nu måste jag se till att någon finns där för mig och kan påminna mig om allt bra jag gör och att jag faktiskt har gått ner i vikt och kan gå ner ännu mer i vikt!! För jag är så jäkla duktig på att slå ner på mig själv! Hela tiden och om och om igen! Då är allt bra borta ur sinnet och jag bara tänker negativt och gör dåliga val!

Så målet för förra veckan finns alltså kvar!

NÄSTA VECKA SKA JAG HA MIN GULDSTJÄRNA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0