Godmorgon

Då var det helg igen, denna svåra tid under veckan. Men än så länge har det gått bra ; )

Igår var jag på spinning, men jag blir bara så irriterad på hon som har passet! Hon kör samma skitlåtar varje gång och jag har t.om. önskat en låt men NEHE! Den kommer ju aldrig, då sitter jag ju bara och irriterar mig under passet! Det här faktiskt det sämsta gymmet som jag tränat på hittills i min träningskarriär, men det är dom enda som har tidiga morgonpass så det är bara att bita i det sura äpplet... typ.

Nu sitter jag och väntar på min mamma. Hon skulle ha kommit vid 9... trist...

Kommentarer
Postat av: Malin

Kika in på min blogg, jag har en liten utmaning till dig ^^ Den är så klart helt frivillig, jag lovar att jag inte kommer sluta läsa din blogg om du inte gör utmaningen, hihi, KRAM! :)

2010-11-27 @ 13:12:11
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0