Härlig i snön

Idag har jag varit duktig och skrivit upp allt jag ätit! Det har dock åkt ner lite choklad men jag försöker att inte gräva ner mig för det! Jag är så klantig som har sånt hemma när jag vet att jag inte kan kontrollera mig själv!

Idag har jag har hunnit med lite stavgång också ute i snön! I skogen fylldes jag av en riktigt härlig känsla, det var längesen jag kände på det sättet så det var skönt att bara stanna upp och andas in skogen, snön och min fina känsla i kroppen! Jag tänkte också på att om det fortsätter såhär så kan jag snart ge mig ut i skidspåren!! JIPPIE... eller nåt ; )


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Svar: åh, tack söta du! Det värmer otroligt mycket att se att så många saknar mig och finns där! Jag ska absolut ta ett steg i taget, känner att det är det som behövs just nu. När det blir för mycket p en gång blir det för mycket och då blir ingenting alls gjort istället. :/

Och verkligen jätteduktigt med stavgång! :D Härligt! Jag borde använda stavarna lite oftare! Kram

2010-11-26 @ 12:11:32
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0