HELT SJUKT!

AAAAAHHHHH!!!!

Ni kan inte fatta vad jag gjort ikväll! (filmen blev något utråkande så jag rensade garderoben). Jag hittade mina gamla byxor som jag hade när jag var "lite" mindre! Haha! Helt sjukt! Hur fan kan man låta det gå så långt?

Jag letade upp en massa gamla bilder också men hittade tyvärr inga med just dom byxorna, men jag bjuder på en annan knepig bild som är tagen med digitalkameran på en framkallad bild.







Det känns som att det krävs en liten förklaring kring mitt förflutna (om någon orkar läsa). Jag har alltid varit en stor tjej, alltid gillat att äta men skulle väl inte säga att jag hade stora problem innan jag startade viktminskningprogrammet extravaganza och lärde känna nya tjejer men annan syn på att äta. Efter det började svälta mig själv i perioder och hetsäta. Det var så jag lyckades gå ner i vikt. Jag TOKBANTADE! Så höll jag på fram till jag började plugga och insåg att jag kan inte svälta mig själv för då har jag ingen hjärna att plugga med, plus att jag inte orkade plåga mig själv längre! Där efter gick det väldigt fort, sedan min start med pluggandet för tre år sen har jag upp 20 kg, men vikten har pendlat endel under perioden. Nu är drömmen att jag ska hitta en balans i mitt liv och inte pendla i vikt utan finna en sund inställning till mat och förlora dessa j**la kilon i lung takt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter som en sund inställning!

2010-11-28 @ 00:22:12
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0