Jippie!!

JIPPIE!!! - 1,8 kg!! Det var inte dåligt med tanke på att jag inte skött mig exemplariskt direkt!

Jag träffade en riktigt trevlig tjej idag på mötet också så det var kul! Annars är de ju mest gamla tanter som hänger på viktväktarmöten, haha. Men seriöst så känns iaf de här med viktväktarna riktigt bra! Det känns som ett bra upplägg och jag har redan börjat lägga av mig lite av alla onda tankar om "förbjuden" mat.

Tusen tack för alla som kikat in på bloggen idag också!! Det känns toppenkul!

Imorn kämpar jag vidare : )


Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS! Visst är det härligt! Man blir riktigt peppad till att kämpa vidare när man ser resultatet på vågen!!!

2010-11-03 @ 21:39:42
Postat av: J

Är du medlem på matdagboken.se?

Om inte så kom dit. Gick med där för snart ett år sedan. Tycker det är jätte peppande att registrera sin motion och mat och läsa allas bloggar...och skriva av sig lite själv! Så ett tips bara...testa :)

Och lycka till!

2010-11-03 @ 21:43:18
Postat av: marie

det var ju jättebra resultat!

kul att du hittat min blogg, du är så välkommen!



ett tips om du blir sugen sådär på kvällen, tänkte på inlägget här uppe. en halv burk lättkesella blandat med bär. Jag brukar ha frysta bär och så värmer jag dem i micron så de blir varma och så rör jag ihop det med kesellan. gott, bra och mättande.



modigt av dig att lägga ut bilder!

2010-11-04 @ 21:18:43
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0