NEJ!!

Idag hade jag bestämt mig för att ta tag i mig själv... nu funderar jag över saken. Jag leker med tanken att inte gå till viktväktarna ikväll och istället försöka att kämpa hårdare till nästa gång... för jag vill inte ha ett plus ikväll och jag är livrädd för hur stort pluset blir!

Men NEJ! Jag gick upp i morse och var på spinning och det var skönt! Det är ju alltid så skönt att träna!! Så NEJ jag ska inte strunta i viktväktarna, och NEJ jag ska inte äta idag och "starta mitt nya liv imorn".

Denna stund är lika bra som vilken annan som helst och det är dags att sluta vara så självömkande! Det är inte synd om mig! Jag har alla möjligheter att göra något bra av mitt liv! Det är bara att jag tittar på bilden nedan och inser att jag vill inte se gravid och svullen ut!!!

Tusen tack för alla sköna bloggar som finns där ute, det är så härligt att läsa och bli inspirerad och känna att det finns fler som jag!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Se det så här: Du förtjänar känslan av att du gör något som du velat göra ett tag, känslan av att ta tag i dig själv och lyckas med det du vill göra. Jag känner så igen mig i dina ord, jag vet precis hur svårt det kan vara. Det finns inte en bättre känsla än att lägga de tankarna bakom sig, så grattis till att du börjat med detta och du fixar detta det vet jag! Kram på dig!

2010-11-17 @ 13:49:25
URL: http://thereturnofamelie.blogspot.com
Postat av: Elin Kvist

du kan du kan!!! kom igen nu :)styrkekram :)

2010-11-20 @ 17:29:45
URL: http://www.elinkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0