Smal=rätt?

Jag känner bara för att krypa ner i sängen och mysa igen för jag bara fryser och ryser. Men jag släpade mig iväg till gymmet och tränade iaf! Där fick tränaren akut ryggskott så hon sa till en tjej att "du kan ju passet så om du visar rörelserna så intruerar jag så gott jag kan så kan ni andra titta på Anna". Jag kunde inte låta bli att tänka på att jag skulle vilja vara den tjej som gör alla övningar rätt men inte kan väl en fet tjej som jag göra de! Det är självklart en söt liten smal tjej som gör alla övningar rätt!


Kommentarer
Postat av: marie

vem som hels kan leda ett pass!

fast jag unnar mig ju jag oxå men bara innom budget. det går att äta rätt mycket gott och iaf hålla sig inom det man "får" äta. sen är det bara att kämpa på :)

2010-11-08 @ 10:28:19
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0