Dåligt sen rätt bra

(14.44)
Hemma igen... och jag känner mig jättenere... o inte har jag några planer för kvällen heller. Jag vill inte vara själv ikväll men samtidigt vet jag att chanserna för att någon ringer nu är väldigt små... Varför ringer inte jag någon då? Jo för att jag önskar att någon ringer till mig, att någon vill ha mitt sällskap och ringer mig!

19.49
Nu skriver jag i nutid och livet känns rätt okej. Jag har en förmåga att fastna framför datorn och tycka synd om mig själv. Jag är är även väldigt känslig när mitt blodsocker är lågt så jag var nog lite olycklig av den anledningen också. Det hade fortfarande varit kul att träffa någon ikväll men nu sitter jag i soffan och myser framför en bra film och imorn är det full fart igen... så det är väl inte så synd om mig. Och på tal om synd så har jag inte syndat idag heller! Vågen visade under 90 kg imorse när jag vägde mig!! Det värmer mitt hjärta! Men det är morgonvikten det, nykissad och allt ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0