Utmaning

Jag blir på bra dåligt humör av detta liv! Jag åt en improviserad sallad till lunch men enligt viktväktarna var tydligen det en fruktansvärd lunch för det blev massor med points. Men, men jag får väl inte vara så hård mot mig själv nu i början utan jag får känna mig fram lite tills jag får kolla på det hela.

Idag hade jag för övrigt haft ett "utvecklingssamtal" och det kändes väldigt konstigt att få höra så många fina ord om som var riktade till mig! Men alla fina ord värmer ändå mitt hjärta även fast det är svårt att ta till sig.

Imorn kommer det vänner på besök så då blir det en utmaning för mig att inte spåra ur totalt. Jag står i valet och kvalet med om jag ska berätta för henne vad jag sysslar med just nu. Fast jag tycker inte om att berätta för då får hon först och främst veta att jag inte har kontroll över mitt äntande och för det andra är det jobbigt om hon vet o så misslyckas jag. Det är ALDRIG kul! Det har jag varit med om alla för många gånger!  Den där blicken "jaha okej du har slutat äta nyttigt (du har misslyckats igen)". Ja, ja vi får väl se hur jag gör men jag tror iofs inte att den här kompisen är speciellt dömmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0