Dags igen...

Ännu en gång tänker jag göra ett nytt försök med denna blogg. Ännu en gång tänker jag försöka ta tag i mig själv och mina viktproblem. Jag har en riktigt lång historia bakom mig med bantning, träning, dieter, hetsätning, överätning och terapi... men... ändå står jag här, fet som aldrig förr... Idag ska jag dock försöka ta ett litet steg. Jag ska gå på viktväktarna. Detta gör jag mest för att jag behöver komma någon annanstans och väga mig, det hjälper lixom inte att väga sig själv en gång i veckan, inte för mig iaf. Så ikväll ska jag ställa mig på vågen framöver en annan människa! Det känns helt sjuk!! Men så är det... varje litet steg är ett bra steg....

Tyvärr kan jag inte låta bli alla tankar på att tokäta hela dagen idag eftersom jag ska börja "ett nytt liv" imorn... Jag vet att det inte funkar så, att allt är svart eller vitt. men vi får väl se hur det går... något onyttigt slinker det nog ner idag... de kan jag inte förneka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0