Inte en bra helg!

Fan den här helgen blev ju inte som jag tänkt mig. Igår var det övernattning med jobbet och ja... då slank det ner både ett och annat. Jag kände iofs att jag borde kunnat kontrollera mig själv men på något sätt är det som att något tar över mig! Jag var inte supersugen på godis men ändå!! Ändå var jag där och nallade hela tiden! Det blev godis kvar också så då såg jag till att det var jag som dukade undan det och gick sedan och smygåt under kvällen! Va fan är det för fel på mig?! Denna dag har inte heller blivit speciellt bra och inte tänker jag sluta den onda cirkeln för de, nu blir det lite ben&jerrysglass men JAG LOVAR DYRT OCH HELIGT ATT INTE ÄTA UPP ALLT SJÄLV!

Jag tänker faktiskt gå in och skriva in på min viktväktarsida vad jag tror jag stoppat i mig i helgen och se hur illa det är....HJÄLP!


Kommentarer
Postat av: Malin

Aj, aj det var ingen vidare helg. Hoppas du får okej siffror ändå, men vad som än händer GE INTE UPP!

2010-10-31 @ 22:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0