För mina synders skull

Hej hopp. Då var man hemma igen efter en över 9 tim lång tågresa med 3 byten, jippie! Nja det var väl inte superkul med det är skönt att vara hemma iaf. Tyvärr kunde jag inte hålla fingrarna i styr igår på centralstationen i Sthlm så jag köpte lite godis. Jag kände verkligen att det var helt onödigt men jag ser ändå ingen anledning att gräva ner mig i det. Jag åt för övrigt inte ens upp allt utan slängde det sista. Idag hade jag dock satt upp målet att jag var tvungen att gå morgonpromenad på grund av mina synder kvällen innan. Och vad gjorde jag imorse? Jo jag sov som en liten gris!! Nu sitter jag här och funderar över när jag ska ha tid att röra på mig idag. Men, men jag får väl se hur dagen artar sig.


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är varmt, soligt och vackert ute (vissa dagar iaf)! Se promenader inte bara som ett straff utan som något roligt och njutningsfullt istället! Då går det nog lättare att motivera sig att komma ut. Att träna eller motionera behöver ju inte vara så jobbigt. Jag tar några promenader när jag känner för det, det är den ända träningen jag har för tillfället, och det funkar bra för mig.



Och tack för din kommentar, ibland kan man behöva bli påmind om sitt eget motto ;)

2011-04-14 @ 12:52:24
URL: http://citronsocker.blogg.se/
Postat av: MiniZillen

Du kanske borde börja med mindre mål? Så att det är lättare å nå? Å sluta klanka ner på dig själv!!!

2011-04-14 @ 21:10:45
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0