Härligt, härligt!

Idag var faktiskt en ganska tuff dag. Vi var som sagt hos min killes familj och frestelserna där var enorma!! Vi åkte hem rätt skapligt och jag kände mig rätt arg och irriterad. Jag blir lixom så frusterad på mig själv och det går ut över allt och alla. Men jag tog mig faktiskt i kragen och stack direkt till gymmet. Det är ett sånt där nyckelgym och det är väl inte så många som är träningssugna på påskafton så jag var själv där nästan hela tiden, det kom bara en tjej typ en kvart innan jag var klar. Det var iaf så jäkla underbart att få träna av sig! Jag kunde bara dundra musik i öronen och kämpa med masiknerna och stöna och göra hur fula miner jag ville! Haha!! Det var riktigt härligt och efteråt var jag som en ny människa, härligt, härligt!


Kommentarer
Postat av: Molly

Härligt att få träna ensam i lokalen! :D

2011-04-24 @ 09:26:19
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0