Inte varit sugen

Jag har inte varit så bloggsugen på sistone. Ibland kan man lixom känna att man måste skriva något av värde men hjärnan är tom och då blir det inget blogginlägg. Det har iaf varit så fullt upp de senaste dagarna så det kan nog bero på det också. Men jag kan iaf berätta att jag är rätt stolt över mig själv. Livet tuffar på och jag gör en del småkloka val. Det är inga stora fantastiska saker men jag tänker på vad jag äter och gör kloka matval och det känns bra : )

Idag ska vi ut till min killes familj och bygga på vår lilla stuga där. Det ska bli supermysigt!!! Jag längar så till min lilla älskling också, han är stor, svart, hårig, mysig, snäll och glad! Det är precis allt jag behöver! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0