Ja just det 13!!!

Fan jag mår inte så bra idag! Nu har jag precis avbokat mitt spinningpass ikväll men jag har inte riktigt gett upp, jag kan ju fortfarande ändra mig! Men jag mår inte bra, det känns som jag har feber och jag är helt varm i kroppen! Men vad hände med min kamp mot kilona? Tänk att en sån här grej ska göra att man känner sig besviken och orolig. Jag har dock försökt att läga upp en reservplan. Jag tänkte köra ett yogapass framför teven och sen ta ett långt bad! Det är nämligen så underbart ordnat så jag är hemma själv idag och ikväll! Det gör mig verkligen lycklig för jag behöver tid för mig själv!

För övrigt kan jag informera om att jag köpte 13, ja just de 13 bitar naturgodis när jag släpade mig till affären förut och gissa hur många points det blev! 16,5!! Jag ska äta 39 på en dag så det blev ju inte så bra! Det är alltså sjukt hur mycket godis, naturgodis och glass "kostar" kroppen! Men det är iofs ingen fara för jag har bonuspoints och träningspoints kvar att använda och de räcker och blir över av dom : )

Ja, ja nu ska jag försöka pigga på mig, här har ni för övrigt mina "dyra" bitar. Visserligen har jag redan tjuvstartat och ätit 3 men i alla fall, det är helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Skämtar du!!! 16,5 points för 13 bitar naturgodis!! My gooood säger jag! Så "nyttigt" var det naturgodiset.. :)

2011-04-08 @ 18:25:58
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

Vad duktig du är som köper "portionspåsar"! Grymt ju. Men galet mycket points. Är det någon skillnad på naturgodis och vanligt godis egentligen? I points menar jag? Alltid undrar om naturgodis verkligen är så mycket nyttigare.. KRAM!

2011-04-10 @ 10:06:45
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0