Laddad med god energi? NOT

Jahapp, då har man varit på gymmet och jag känner mig inte alls laddad med någon god energi! Jag var på ett bodybalance pass och det var ett nytt program för mig och fy va det inte gick bra! Jag kände mig som en fet flodhäst utan smidighet och koordination! Suck! Och vad står snett bakom mig då? En smal, smärt blondin. Allt jag kan tänka på är hur hon stirrar hål i nacken på mig för hon tycker jag är så fet och dålig....

Jag vet att detta är totalt överdrivet men typ så känns det. Jag tycker det är jättejobbigt! Men samtidigt väcks en känsla i mig att jag ska fan visa...ja vem ska jag visa? Jo egentligen är det främst mig själv jag ska visa att JAG KAN! Jag ska bli smidigare, jag ska bli mindre och snart kommer jag att fixa det där bodybalace passet med glans!!! Så det så!


Kommentarer
Postat av: Anna

Rätt inställning! Kommer gå bra :)



Ja fredagen var sannerligen ingen höjdare. Såna dagar är riktigt jobbiga, man kan liksom inte förmå sig att ta sig ur situationen :(

2011-04-04 @ 11:22:53
URL: http://annasolika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0