Lördagen suger

Ja då var det lördag och livet suger sådär lagom mycket! Det började med att jag drömde en massa mardrömmar och inte kunde sova längre. Men då tog jag mig faktiskt samman och tog en promenad med mina stavar! Jag har hört att det finns unga människor som skäms för att gå med stavar för att det är "pangisvarning" men jag skäms inte! Det känns som skitbra träning och det räcker för att jag ska gilla det!

Men nu tillbaka till den här lördagen som suger. Jag skulle ju ha träffat en kompis ikväll men gissa vad? Hon har avbokat! Hon är en lite speciell typ som har krav på hur våra träffar ska se ut. Ja helt enkelt så ska jag åka till närmaste stad där hon bor. Däremot jobbar hon i samma stad som jag bor så jag förseslog att vi skulle träffas här eftersom hon ändå jobbar idag... hon lät väldigt tveksam igår och idag fick jag smset att hon fått förhinder... underligt...

Eftersom detta är en anonym blogg så tänker jag också lätta på mitt hjärta när det gäller en annan sak, min kille. Denna underbara lördag ligger vi i sängen och myser... eh, nej förresten, det är en för krånglig historia. Det vore hur som helst väldigt trevligt om min kille skulle vilja ha mig på ett lite mer intimt plan... men, men nu har han dragit iväg på äventyr och jag vet inte när han kommer hem.  

Nu har jag en hel dag ock kanske kväll, beorende på om jag hör av mig till någon annan eller inte. Så nu ska jag försöka att göra det bästa av situationen, jag ska damsuga och torka golven för det är inte gjort sen jag var hemma sist... eh.. hur var det nu... jo just de, den här lördagen suger.

Kommentarer
Postat av: Luiza

Hej vännen!

Usch, vilken skitdag, verkligen!!!

Hoppas du får en betydligt bättre dag idag...



Tack för dina ord, inne hos mig.

De betyder massor!

Kram /

Luiza

Postat av: MiniZillen

kram

2011-04-17 @ 10:48:09
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Rosadun

Om vi hade bott inärheten av varandra så hade jag gärna träffat dig och lärt känna dig. För du verkar vara en super trevlig prick=>

2011-04-17 @ 19:19:13
URL: http://rosadun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0