Skäms

Jag satt framför datorn igårkväll och tänkte "ska jag skriva, eller ska jag inte?". Det är nämligen så att jag "föll dit" igår. Det kändes verkligen så jävla skit efteråt och jag skämdes! Jag skäms för mig själv och inför alla som tror på mig! Jag försöker hitta en förklaring men jag vet inte om det finns något, kanske slarvade jag lite med maten igår, kanske blev tentapressen för stor, kanske var det på grund av att jag gjorde en jävla undersökning på nätet om godis! Jag borde stängt ner skiten så fort den döck upp men icke...

Hur som helst så hade jag väl i princip bestämt mig för att äta på kvällen. Vi var och handlade och jag tog liiite naturgodis, min kille blev lite sur men jag skulle minsann ha. Sen lyckades jag finta bort honom o då åkte en dubbeldaim och en maraboubit med lakrits i vagnen. Sen vet jag inte vem som vakade över mig men jag lyckades lägga upp de på bandet innan han kom tillbaka så han såg aldrig att jag köpte de. Det är nämligen alltid jag som packar så fort som tusan stoppade jag chokladbitarna i fickan och så såg det ut som jag bara köpte naturgodiset! Väl i bilen kände jag  mig dum nästan direkt, "ska jag erkänna, ska jag kasta ut chokladen genom fönstret"?! Så blev det inte utan jag satt i soffan och smög med mitt gottiga och gömde chokladpappret bakom en av soffkuddarna (jag kanske ska ta bort de nu förresten, det är så pinsamt om dom dyker upp vid ett annat tillfälle).

Ja, ja hur som helst så var jag och tränade imorse och jag känner deffinitivt att godisätandet inte är något jag ska falla tillbaka i. För min del så var det verkligen inte några mängder jag åt så det var helt enkelt en liten bula på vägen.

Ett tips, stäng ner fönstret om datorn ser ut så här!


Kommentarer
Postat av: Frida

Du ska inte skämmas! Och framförallt inte inför dina läsare, jag menar hallå!!!! Hur skulle det göra saken bättre? Jag tycker det låter bra att du kämpar vidare. HEJA HEJA!

2011-04-29 @ 18:18:51
Postat av: Kicki

Fortsätt kämpa...det tänker jag göra trots mina bulor och gupp på vägen...

2011-04-30 @ 10:49:37
URL: http://mullegull.blogspot.com
Postat av: MiniZillen

Jag vet exakt vad du går igenom. Eftersom jag själv varit där. Försök att vara ärlig mot din pojkvän. Säg till honom, jag vill vara ärlig mot dig, men du hjälper mig inte när du skuldbelägger mig! Istället, om du älskar mig, hjälp mig. Hjälp mig genom att få mig vara ärlig mot mig själv och mot dig. SÅ tror jag att du ska börja. Vi blir inte av med missbruket på en natt!

2011-04-30 @ 11:07:41
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0