Tömde nästan förrådet

Idag känner jag mig inte på topp. Jag ska dock till Viktväktarna och väga mig idag och det är ju med blandade känslor. Visst har jag skött mig okej under förra veckan men... räcker det?

Men lördagen var faktiskt lite tuff. Jag gick loss lite för hårt i godisbutiken och när jag vägde godiset blev det 42 points!! Jag får lixom äta 39 på en hel dag!! Ja så det var bara att börja sortera ut och efterskänka till mina vänner. Så i slutändan klarade jag mig under mina points men det var INTE långt ifrån att jag tömde hela förrådet! Men den här veckan ska jag vara hårdare mot mig själv så att jag har många points kvar till helgen så jag kan "leva" lite då.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Va bra av dig att inte äta alltihopa i alla fall, det är ju så himla lätt att göra. Starkt!



Sv: jag har kommit igång igen och mår bättre, tack =)

2011-04-11 @ 19:48:47
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0