Undrar varför?

Tänk att det känns väldigt svårt just nu att stå emot livets goda... eller onda... ja va man nu ska kalla det! Men jag vill poängtera att jag inte fallit dit igen! Däremot är suget otroligt stort! Jag vet inte vad de kan bero på. Kanske vore det bra om jag försökte förstå mig på varför jag vill äta. Jag äter minipiller så jag har aldrig mens så jag kan ju inte skylla på det... eller? Jag vet faktiskt inte hur det där funkar i kroppen. Sen känner jag mig faktiskt lite smått olycklig. Jag har haft en ganska bra period nu ett tag där jag mått bra och kännt mig tillfreds men just nu vibrerar marken under mig sådär obehagligt smygande..

Ja, ja ikväll ska jag iaf inte falla dit för jag ska ha en riktigt egenkväll med vaxning! Jag är nämligen utbildad inom det och idag fyllde jag på förrådet så ikväll ska håret ryka : )


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är bra att distrahera sig själv. Vaxa på så glömmer du suget :)

2011-04-29 @ 19:03:33
URL: http://tjockasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0