Varför?

Igår blev det allt lite godis i soffan. Det var inte sådär fasligt mycket utan rätt så lagom. Det är bra när man har en man i soffan som man kan mata också så allt inte hamnar i min mun ; )

Nu sitter jag här med min jävulusiska tenta och jag vill inte! Den är väl egentligen inte ens speciellt svår men det gör väl det hela ännu omotiverande tankarna, "jag hinner säkert göra den ändå" dyker hela tiden upp i mitt huvud.

Ja, ja nog om tråktentan. Jag tycker faktiskt det känns helt enormt att jag inte hetsätit på så länge! Jag kan inte fatta, hur jag har lyckats?! Tänk att det ibland är störtomöjligt att sköta sig och så nu bara rullar allt på. O ja visst slinker det ner ett och annat men för mig är det viktigast att jag stannar där, att jag inte sticker till konsum och köper glas, godis och kladdkaka för att ha en ätarorigie med mig själv i soffan!

Kan det bero på vårens ingång tro? Att lättklädda kläder närmar sig och att jag undermedvetet gör mig redo? Haha, ja inte vet jag?

Bech 2011, nja dit hinner jag knappast, men ändå : )


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

vad är det för tenta?

2011-04-26 @ 20:00:21
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0