Jag vet inte

Dagen gick ju förbi utan någon större katastrof så magkänslan får ge vika för verkligheten.

Men redan imorse var jag så jävla sugen på att bara ge mig på något gott. Men jag har klarat hela dagen och är riktigt stolt. Tänk att redan på måndagen är jag på banan igen. Däremot vill jag påpeka att helgen inte har varit någon katastrof, bara sådär lagomt onyttigt.

Däremot så funderar jag på en sak... på att gå en viktminskningskurs... ja eller vad de nu är. Kanske är det dumt, jag vet inte. Men det skulle kännas så skönt att ha någon som sparkar en i arslet, som ser till att saker och ting blir gjort... eller nja så funkar det ju inte men jag tror att det skulle underlätta. Men jag vet inte. Jag kanske får börja med att  ringa och kolla om det finns plats. Kursen bygger hur som helst på Isodieten och det tycker jag inte låter alltför dumt... men jag vet inte det heller...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0