Varför utsätter jag mig för detta?

Igårkväll var det smått kaotiskt här hemma. Jag har så jäkla mycket runt mig just nu så jag tror nästan att jag spyr. Igår tänkte jag göra en god och rätt LCHF-godkänd efterrätt men jag hade ju inte alla ingredienser så jag improviserade lite och... det blev inte bra! Det var bland det läskigaste jag ätit. Jag blandade i alldeles för mycket vaniljpulver och sukrin så skiten var knappt ätbar! Istället mixade jag ihop blåbär, hallon, liiiiite sukrin och yoghurt, o vips så hade jag en toppengod efterrätt!

Nu ser jag verkligen inte fram emot veckan som jag har framför mig. Jag har jobbat 4 av 8 dagar så imorn är det bara in i dimman igen. Efter jobbet har jag en nagelkund också och det värmer inte mitt hjärta!!! Tänk att jag tycker så illa om att göra naglar, det ger mig magont men ändå gör jag det. Jag har så lite tro på mig själv! Jag tycker aldrig att de blir tillräckligt bra och är jätteorolig att kunden går härifrån missnöjd och med dåliga naglar som kommer brytas så fort de går utanför dörren.

Tänk att jag ändå utsätter mig för detta? Kanske för att jag har sån ångest för att jag lagt en halv förmögenhet på en utbildning som det aldrig blev något av...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det första jag tänkte när jag klickade in här var "SHIT VILKA FINA NAGLAR" så jag tror absolut att du gör ett bra jobb!!! :)



Tänk att en så enkel efterrätt dessutom kan bli så mycket godare än en på recept haha ;)



Lycka till på jobbet nu!

2011-08-29 @ 08:23:18
URL: http://intelikatung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0