Dag 13. Sjukdomar kopplade med övervikten

Hmm egentligen har jag väl inte så mycket att skriva om på denna punkt. Men visst är det jobbigt att vara överviktig. Det är tungt att gå och man skaver sönder byxor på löpande band! Men jag har haft tur som inte har fått några större problem. Sen har jag ju "bara" 23 kg övervikt enligt BMI så skulle jag lägga på mig lite till skulle säkert knäna säga en hel del om saken! Men ett problem har jag haft! Värmeeksem (eller hur det stavas) mellan låren! Inte skönt alls!!

Mina lår är inte mina vänner, jag har massor med celluliter o de lixom böljar ut från höften, om ni förstår vad jag menar. Det syns inte så bra på bilden för jag har handen i vägen.
 



  


Kommentarer
Postat av: matilda

Hej vad roligt att du hittat min blogg. När jag har nått mitt mål på 65kg kommer mitt bmi. Vara 24.5 vilket innebär precis normal viktig. Det är nog därifrån jag fått det, att jag vill väga 65kg.

2011-02-05 @ 20:33:04
URL: http://malviktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0