Dag 17: Mina förebilder

Vilka svåra teman det är ibland! Är det kanske elakt av mig att jag inte kan komma på några förebilder. Iaf inte när det gäller vikt, kost och träning. ALLA omkring mig är väl som överviktiga är mest. De går upp och ner i vikt i takt solen... typ.

Jag har däremot en tjej som jag beundrar. Hon är så underviktig så ni kan inte tänka er men hon gillar det inte. Hon är som mig fast tvärtom. Hon har varit hos läkare för att ta reda på varför hon inte kan gå upp i vikt men... ja hon är bara sån konstaterar dom. Hon är iaf ett så skönt orginal. Hon är sig själv och skäms inte. Hon har en klädstil som ingen annan och är bara så naturlig... tänk om hon visste att jag känner såhär... det borde hon kanske få veta.

Hmm men tänk om jag kunde komma på någon inom kost. vikt och träning också... jag vill inte ta någon kändis för vad vet jag om dom? Nej det får helt enkelt bli min underviktiga lilla S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0