Dag 30: Min framtid

Tänk va man kan drömma om sin framtid! Jag hoppas verkligen att jag får ordning på mig själv. Det är klart att jag kan drömma om att bli riktigt smal men nej, just nu skulle jag bli riktigt lycklig om jag vägde under 85 kg!

Men några riktlinjer för framtiden är att jag vill vara mer sund, jag vill ha ett jobb jag trivs med, bo på landet eller ha en sommarstuga på landet där jag kan ha grönsaksland, fruktträd och bärbuskar. Hmmm, sen var det de här med barn och kärlek... jag är inte helt hundra när det gäller det så jag vet inte vad jag drömmer om när det gäller det. Jag kan däremot skriva att jag älskar djur så det skulle jag verkligen vilja ha runt mig i framtiden!!

Haha, ja det var väl lite generella framtidsdrömmar de. Men visst så är det viktframtiden som denna blogg handlar om o... GUD GIV MIG STYRKA ATT KLARA DENNA JÄVLA ÖVERVIKT!!


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Åh...förstår din frustration. Vi kommer klara det, det känner jag.

2011-02-24 @ 21:15:24
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0