Dag 9: Motion i framtiden

Jag har faktiskt många drömmar om motion i framtiden. Jag vill fjällvandra, klättra, och bli spinninginstruktör! Redan nu ska jag åka tjejvasan och jag skulle vilja göra sådana saker i framtiden. Jag vill utmana mig själv! Tjejklassikern vore ju något t.ex.

Men jag hoppas iaf att träning är något ganska rotat hos mig nu så att jag fotsätter med det. Jag måste inte träna varje dag eller så men vill att det ska vara en naturlig del i mitt liv att röra på mig. Jag kan ärligt säga att jag är orolig för att få barn och bo på landet (som är en dröm i framtiden)... då vet jag inte hur naturligt det kommer bli att gå på gym. Men förhoppningsvis hittar man andra sätt att röra på sig då.

Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Tack!



Jo det känns väldigt bra faktiskt. Jag visste om alla utan Webbdesignen innan så det kändes bra att få veta :) Nja, jag låter sluta-röka-projektet ligga tills jag fått ordning på vikten först :)

2011-02-01 @ 18:48:01
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: MiniZillen

Tjejvasan?? Fasen va duktig du är! Du måste skriva om det på bloggen, så vi får se hur det går! Hejja dig!

2011-02-01 @ 20:05:04
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0