Kämparglöd

Det är faktiskt lite skönt att dom här 30 bekännelserna är över. Det var visserligen kul att skriva av sig lite men samtidigt kände man en liten press på sig...

Ja, ja hur som helst så närmar sig tjejvasan med stormsteg! På lördag vid den här tiden står jag vid starten... shit... Jag vill verkligen komma runt... om det så ska kosta mycket smärta och tandagnisslan.... Men jag vet att jag är en kämpe! Däremot känns det inte alls bra att jag redan 08.30 ska sitta på ett tåg hem från Mora på söndagen... men det blev ändrade planer så jag måste åka hem istället för tillbaka till skolan... och vet ni varför? Jo för jag ska på arbetsintervju!! Spännande!!!

Här har ni iaf ett bevis på min kämparglöd ;) Stavgångat tills hälarna gick sönder!

  

  

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Sv: Haha, fast det var bara önsketänkande och lite lurendrejeri som jag tänkte erkänna att jag körde med i ett senare inlägg ikväll ;) Egentligen ska 1:an framför bort. Men visst, 22000 är bra det också, haha!



Ha en bra dag kära du!

2011-02-25 @ 14:21:12
URL: http://carrooouw.se
Postat av: MiniZillen

Jo, de där trettio...hm..sådär går det för mig ;) Blir inte varje dag..men de kommer så smått ;)

2011-02-25 @ 18:36:29
URL: http://minizillen.blogg.se/
Postat av: Barbro

Men ajajaja vad ont de ska göra i dina hälar...

2011-02-25 @ 21:43:46
URL: http://byebyekilon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0