30 bekännelser

Jag har sett förut när människor har gjort inlägg varje dag med förutbestämda ämnen. Nu har jag hittat en riktigt intressant lista hos www.bantarbritta.blogg.se Hon har gjort den själv (med inspiration från andra) och man får gärna härma henne skriver hon. Så det är klart att jag hakar på det! Imorn kommer första inlägget!

Dag 1: Vem är jag?
Dag 2: Min barndom ur ett viktperspektiv
Dag 3: Mina "ursäkter"
Dag 4: Hur tillät jag mig bli så här stor?
Dag 5: Min självkänsla
Dag 6: Mitt förhållande till mat
Dag 7: Mitt förhållande till godis/snacks
Dag 8: Motion tidigare i livet
Dag 9: Motion idag
Dag 9: Motion i framtiden
Dag 10: Mina försök till viktnedgång
Dag 11: Människor som har hjälpt
Dag 12: Människor som har stjälpt
Dag 13: Sjukdomar kopplade med övervikten
Dag 14: 10 saker du inte visste om mig
Dag 15: Mina mål
Dag 16: Min metod
Dag 17: Mina förebilder
Dag 18: Hur jag hanterar motgångar
Dag 19: Lycka
Dag 20: Kläder
Dag 21: Drömmar
Dag 22: Vad jag saknar
Dag 23: Det här är jag bra på
Dag 24: Rädslor
Dag 25: Belöningar
Dag 26: Bloggar jag läser
Dag 27: Ett recept
Dag 28: Ätstörningar
Dag 29: Det här är jag stolt över
Dag 30: Min framtid


Kommentarer
Postat av: Bantarbritta

Vad kul att du hänger på! :D Ska bli spännande att läsa om dig, och tack snälla för kommentaren! Visst är det mer intressant att läsa sådant som man själv kan känna igen sig...

2011-01-23 @ 19:24:43
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0