Dag 8: Motion tidigare i livet

Min mamma har varit rätt sportig i sitt liv så jag tror att hon kan tänkas ha puschat mig litegrann men jag har alltid varit rätt aktiv, det var jympa, fotboll, ridning och dans. Men allt sånt minskade med ökad ålder och i gymnasiet var det nästan ingenting förutom att jag valde blandad dans på schemat och gjorde ett försök att börja med boxning. Det var först något år efter gymnasiet när jag blivit rätt fet och medveten om det som jag gick med i Xtravaganza och blev riktigt aktiv på gymmet. Jag upptäckte att jag visst tyckte om att plåga mig själv på en spinningcykel! Jag fann en massa nya grejer som var kul och jag hoppas att jag fått smak för träning så att jag aldrig mer vill leva utan det. Så sa iaf min tränare och kostrådgivare, alltså att jag nu fått smak för att träna och aldrig kommer vilja vara utan det... men det får väl tiden utvisa....


Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

hoppas du hittar något bra :)



jaha, ja de är dyrt att göra privat så förstår dig :O

2011-01-31 @ 07:08:48
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: VIKTig dagbok - 47kg ska bort

22kg är ju superbra! Hur många veckor gick du helfart då? Jag mår bra av XV och har gått snart hela nio veckor på helfart. Rent fysiskt kan jag när jag varit dålig med vattnet känna yrsel och jag har haft lite problem med magen (psylliumfröskal är min nya bästis). I övrigt inga problem alls. Psykiskt har jag inte känt något särskilt. Visst saknar jag mat men det gör nog alla som går på pulverdiet. :-)



Jag är såklart också nyfiken.. Vad var det som gjorde att det inte fungerade för dig tror du?

2011-01-31 @ 07:24:45
URL: http://viktigdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0