Dag 9: Motion idag

Egentligen tog jag väl upp rätt mycket av motion idag i förra inlägget men här kommer lite förtydligande. Träningen går också upp och ner precis som mina bra och dåliga perioder med mat gör. Jag tycker verkligen om att träna så man kan ju undra varför jag inte gör det oftare?! Hur som helst så älskar jag det mesta av de pass som finns på gymmet, dock inte aerobics, step och dans och så för jag noll kordination! Men jag gillar att pressa mig själv, att cykla så svetten droppar och bara orka lite, lite, liiiite till! Det är en sån befrielse att få släppa loss och vara lite djurisk! Haha det lät ju roligt! Men det varierar väldigt mycket hur mycket jag tränar. Vissa veckor 5 dagar och andra noll, jag är väl av eller på människa antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0