Ingen bra dag

Idag är ingen bra dag. Jag har sovit så jävla illa och drömt en massa drömmar/mardrömmar. Vi skulle ha varit i skolan och pluggat idag men jag jag stannade hemma. Jag hade sett fram emot en dag ENSAM men NEHE! En av mina sambos stannade också hemma så nu känner jag mig lite pist faktiskt, kan jag inte få lite tid för mig själv! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dagen. Det känns bara som att jag vill gråta... Det är ingen mat/godis kris utan jag känner fysiskt trött i kroppen och psykiskt trött i knoppen. Hade ett bråk med min kille i telefonen igår, det har deffinitivt med saken att göra...

Men idag ska jag iaf släpa mig till viktväktarna o jag hoppas på ett liiiiitet minus, kanske...

Kommentarer
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

hejsan hojsan!

jag gjorde inte min operation privat utan jag fick allting betalt, tack och lov :)

kostar det inte över 100tusen annars? :O

2011-01-31 @ 18:26:53
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, ja den är rolig! Det är en kvinna som heter Nina Hemmingsson som tecknar så roligt! Har lagt in lite fler korta serier av henne i ett inlägg i min blogg :)

2011-01-31 @ 20:34:20
URL: http://citronsocker.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha, ja den är rolig! Det är en kvinna som heter Nina Hemmingsson som tecknar så roligt! Har lagt in lite fler korta serier av henne i ett inlägg i min blogg :)

2011-01-31 @ 20:35:04
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0