Klapp på ryggen?

Jag klarade faktiskt gårdagen rätt bra! Jag försöker klappa mig på ryggen för det men det är inte så lätt. Igårvkäll ville jag så gärna äta något onyttigt men sen ställde jag mig på vågen och 92,4 avskräckte mig verkligen (vägde ju 89,9 innan jul)!! Så det blev en smoothie istället.

Idag bär det av till Stockholm och vi ska förmodligen ut och äta ikväll. Jag vet att det kommer slinka ner ett och annat men jag ska försöka hålla lite ordning på mig själv. Jag är antagligen mitt i ett riktigt jävla bakslag så det är bara att försöka hålla låg profil och ta sig igenom stormen för på andra sidan vet jag att det blir ljusare igen!

Tyvärr (eller vad man nu ska kalla det) så kan jag inte väga mig på viktväktarna ikväll eftersom jag ska till Stockholm. Men det är iofs skönt för det betyder att jag har en vecka på mig att försöka rätta till skadan så gott jag kan!!


Kommentarer
Postat av: MiniZillen

Hejja dig! Gör kloka val när du äter ute, så fungerar det! Jag äter ute rätt ofta nu förtiden, något jag och sambon unnar varandra, men man behöver inte äta onyttigt för det! kram

2011-01-05 @ 18:18:12
URL: http://minizillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0